loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 53 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی برج گنجینه ها Treasure Tower Sprint v.1.0.1 در این بازی هجان انگیز شما باید به این پسر کمک کنید تا وارد برج شوید تمام صندوقچه های پر از طلا را جمع آوری کنید و حتی باید با نگهبان ها آن با شمشیری که در دست دارد مبارزه کند و از بین ببرد این بازی نیز دارای مراحل گوناگونی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب نمایید.

بازی برج گنجینه ها Treasure Tower Sprint مخصوص اندروید
مهدی سیف بازدید : 42 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پارک حیوانات Tiny Friends Blitz Dragon Park 1.2 در این بازی بسیار جالب شما عزیزان باید تمام حیوانات اعم از اژده ها, پروانه,کرم شب تاب و هیولا های کوچک را جمع آوری کنید تا سکه هایی را دریافت کنید با بدست آوردن سکه های بیشتر می توانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی پارک اژده Tiny Friends Blitz Dragon Park اندروید
مهدی سیف بازدید : 23 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
يك نفس عميق بكشيد... شما هم اكنون به هيجان انگيز ترين رانندگي زندگي خود در بزرگراه بي رحمي كه بايد در آن با هوشياري كامل راندگي كنيد و كوچكترين اشباهي مساوي است با مرگ در حال بازي كردن هستيد.تصور كنيد كه شما بي باك ترين ماشين پيشرفته چهار چرخ جهان را داريد و كاملا مخفي هستيد.حالات مختلف بازي Street Racer V1.3 مانند مجوز نامرئي و مجوز كشتن و ترافيك و.... از ويژگي هاي اين بازي هيجان انگيز محسوب مي گردد.بازي برروي گوشي هاي آيفون و آيپاد و آيپد تاچ قابل اجرا ميباشد جزييات بيشتر و لينك دانلود در ادامه مطلب قابل مشاهده مي باشد.

بازي رانندگي در خيابان آيفون
مهدی سیف بازدید : 37 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
يكي از اعتيادآور ترين و زيباترين بازي هاي  آيفون همين بازي مي باشد كه با نام worms ارائه شده است.اين بازي كه داراي مراحل بسيار متنوعي است شما را به جنگ تن به تن و جنگ هاي پيشرفته دعوت ميكند.شما در اين بازي نقش يك مسلح را داريد با سلاح هاي بسيار پيشرفته و مدرن كه بايد كرم هاي ديگر را هدف قرار دهيد و آنها را نابود سازيد.بازي جنگ كرم ها يكي از زيباترين بازي ها آيفون و پرفروش ترين بازي نيز شناخته مي شود كه ميليون ها نفر در سرتاسر دنيا از اين بازي لذت مي برند.
بازي جنگ كرم هاي اعتيادآورترين و پرفروش ترين بازي آيفون براي دانلود Worms iphone
مهدی سیف بازدید : 37 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مسیر یاب Quick Route v.1.1 که قابلیت این را دارد که مسیریا آدرسی که شما تاکنون به آنجا نرفته اید یا نمی شناسید را با مشخصات کامل و راحت ترین مسیر به شما نشان می دهد و راهیابی انواع مسیر های دوچرخه, پیاده, سواری, اتوبوس, قطار ,کشتی و مترو که این نرم افزار  بروی گوشی های آیفون ,آیپاد ,آیپد لمسی قابل نصب می باشد


 http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a2/675747.jpg
مهدی سیف بازدید : 30 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار پلیر iMPlayerHD که یک برنامه پخش صوت و تصویر چند منظوره می باشد که قابلیت پخش فرمت های ویدئویی و صوتی مختلفی را داراست که از جمله میتوان به فرمت هایی همچون MP4، MP3، AVI، MKV، WMV، ASF، MOV، M4V، MPEG، 3GP، RM / RMVB اشاره کرد.قابلیت پخش زیر نویس فارسی و تنظیم رزولوشن بروی صفحه گوشی ایفون شما همچنین خروجی تلویزیون AirPlay و تنظیمات رنگ از دیگر ویژگی های iMPlayerHD 1.2.2 می باشد که برروی گوشی های آیفون و آیپاد ها به سادگی قابل نصب است.

دانلود نرم افزار iMPlayerHD برای گوشی آیفون
مهدی سیف بازدید : 19 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Fantastical v.1.0.2 که شما با استفاده از نرم افزار می توانید برنامه ریزی کنید تا هیچ کار مهمی را از دست نمی دهید و رابط کابری این اپ بسیار آسان بوده و این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آیفون ,آیپاد می باشد

نرم افزار Fantastical مخصوص آیفون
مهدی سیف بازدید : 28 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

نرم افزار افزایش طول عمر باتری Battery Life
مهدی سیف بازدید : 23 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار Sound Hound برنامه ای است برای مدیریت موزیک ها روی گوشی که می تواند با استفاده از موتور جستجو هوشمند خود آهنگ هایی را که میخواهید جستجو کنید با خواندن شما می یابد البته باید قبلا این موزیک را پخش کرده باشید.
نرم افزار SoundHound  برروی گوشی های اندروید و آیفون قابل نصب و اجرا می باشد.

نرم افزار SoundHound برای گوشی آیفون
مهدی سیف بازدید : 31 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار آیفون iColorama S که یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.


برنامه ویرایش تصاویر iColorama S - Iphone

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 858
  • بازدید کلی : 15,708