loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 45 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار AVPlayer 1.4 پخش کننده ای حرفه ای با قابلیت های فراوان برای گوشی های آیفون می باشد.این برنامه قدرتمند که یک پخش کننده فایل های تصویری می باشد از فرمت های رایجی همچون Xvid,Divx,AVI,WMV,RMVB,ASF پشتیبانی میکند.
امکان چرخش تصاویر پخش شده و نمایش ویدئوها با کیفیت بالا و تنظیم نور و رنگ و پشتیبانی از زیرنویس با فرمت هایی مانند : SMI و SRT از مزایای دیگر از پلیر قدرتمند می باشد. همچنین قابلیت زوم و پاوس کردن تصاویر و عقب و جلو کردن فیلم ها برحسب FX را می توان تنها در این پلیر مشاهده و استفاده کرد.

AVPlayer 1.4 قدرتمندترین پخش کننده برای گوشی های آیفون

 

مهدی سیف بازدید : 67 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
راه حل نهایی برای رفع تمام نیازی های شما در زمینه کتاب های الکترونیکی PDF در گوشی های آیفوننرم افزار PDF Expert است.با نصب این نرم افزار می توانید از اسناد پی دی اف خود پاداشت بردارید و با متن ها را برجسته نمایید و همانند یک Adobe Acrobat یک فایل PDF بسیازید.
ایجاد حاشیه در اسناد پی دی اف مطابق مشخصات وارده و به اشتراک گذاشتن فایل های خود از طریق وای فای در بین گوشی های  ipod و iphone و ipad ها و کابل USB مسقیم و همچنین ذخیره سازی در ایمیل ها و ضمیمه کردن فایل های PDF خود و ایجاد پسورد گذاری روی کتاب های خود و ده ها امکانات دیگر تماما در نرم افزار PDF Expert - Fill forms, annotate PDF 2.5 برای گوشی های آیفون با لینک مستقیم در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

دانلود برنامه پی دی اف اکسپرت PDF Expert - Fill forms, annotate PDF 2.5 iPhone

 

مهدی سیف بازدید : 40 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مرورگر وب Portal - Full Screen Browser v1.3 که از بهترین نرم افزارهای گوشی های آیفون ,آیپاد لمسی وآیپد می باشد .  نرم افزار مرورگر  Full Screen Browser v1.3 برای گشت وگذار در اینترنت و وبگردی با سرعت بالا می باشد که با حجم کم خود کارایی بالایی دارد و قابلیت اجرا سایت های اینترنتی که از تکنولوژی های مدرن طراحی استفاده کرده اند را نیز دارد. یکی دیگر از مزایای این مرورگر تمام صفحه باز کردن سایت های اینترنتی می باشد.

مرورگر وب آیفون Portal - Full Screen Browser

 

مهدی سیف بازدید : 42 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

اطلس جغرافیایی کامل جهان برای موبایل :

نرم افزار World Atlas Geography نام برنامه ای است که بعد از نصب آن برروی گوشی خود اطلس جهان را همیشه همراه خود دارید.اطلسی تفکیک شده بر اساس قاره و کشور و سیاست و نوع زندگی و شامل 229 کشور به همراه پرچم و مشخصات کشور ها بصورت تصویری که از ویژگی های اصلی این اطلس جاوا و آیفون می توانیم به فارسی بودن آن اشاره کرد . اطلس کامل جهان هم اکنون با دو فرمت Java و ePUB از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.


اطلس جغرافیایی کامل جهان برای موبایل

مهدی سیف بازدید : 30 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
شاید شما هم دوست داشته باشید که عکسهای خود را به یک کلیپ زیبا تبدیل کنید. پس بهتر است نرم افزار Lapse It Pro • Time Lapse Professional را دانلود کنید تا به راحتی هر چه تمام تر بتوانید عکسهای خود را همراه با افکتهایی زیبا به یک کلیپ استثنایی تبدیل کنید.

دوربین حرفه ای آیفون Lapse It Pro • Time Lapse Professional
مهدی سیف بازدید : 20 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار ToonSplash  که مخصوص گوشی های آیفون است به کاربران اجازه میدهد تا عکسهای دنیای واقعی را به عکسهای کارتونی تبدیل کنند. این نرم افزار با یک افکت خاص عکسهایی را که میگیرید به عککسهای کارتونی تبدیل میکند و شما میتوانید این عکسها را در گوشی خود ذخیره و یا در شبکه های اجتماعی بع اشتراک بگذارید.
این نرم افزار بر روی آیپد هم قابل اجرا است.

گرفتن عکسهای کارتونی در آیفون ToonSplash
مهدی سیف بازدید : 35 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مسیر یاب Quick Route v.1.1 که قابلیت این را دارد که مسیریا آدرسی که شما تاکنون به آنجا نرفته اید یا نمی شناسید را با مشخصات کامل و راحت ترین مسیر به شما نشان می دهد و راهیابی انواع مسیر های دوچرخه, پیاده, سواری, اتوبوس, قطار ,کشتی و مترو که این نرم افزار  بروی گوشی های آیفون ,آیپاد ,آیپد لمسی قابل نصب می باشد


 http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a2/675747.jpg
مهدی سیف بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار پلیر iMPlayerHD که یک برنامه پخش صوت و تصویر چند منظوره می باشد که قابلیت پخش فرمت های ویدئویی و صوتی مختلفی را داراست که از جمله میتوان به فرمت هایی همچون MP4، MP3، AVI، MKV، WMV، ASF، MOV، M4V، MPEG، 3GP، RM / RMVB اشاره کرد.قابلیت پخش زیر نویس فارسی و تنظیم رزولوشن بروی صفحه گوشی ایفون شما همچنین خروجی تلویزیون AirPlay و تنظیمات رنگ از دیگر ویژگی های iMPlayerHD 1.2.2 می باشد که برروی گوشی های آیفون و آیپاد ها به سادگی قابل نصب است.

دانلود نرم افزار iMPlayerHD برای گوشی آیفون
مهدی سیف بازدید : 18 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Fantastical v.1.0.2 که شما با استفاده از نرم افزار می توانید برنامه ریزی کنید تا هیچ کار مهمی را از دست نمی دهید و رابط کابری این اپ بسیار آسان بوده و این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آیفون ,آیپاد می باشد

نرم افزار Fantastical مخصوص آیفون
مهدی سیف بازدید : 26 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

نرم افزار افزایش طول عمر باتری Battery Life
مهدی سیف بازدید : 22 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار Sound Hound برنامه ای است برای مدیریت موزیک ها روی گوشی که می تواند با استفاده از موتور جستجو هوشمند خود آهنگ هایی را که میخواهید جستجو کنید با خواندن شما می یابد البته باید قبلا این موزیک را پخش کرده باشید.
نرم افزار SoundHound  برروی گوشی های اندروید و آیفون قابل نصب و اجرا می باشد.

نرم افزار SoundHound برای گوشی آیفون
مهدی سیف بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار آیفون iColorama S که یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.


برنامه ویرایش تصاویر iColorama S - Iphone
مهدی سیف بازدید : 23 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic v1.0 که از ویژگی های زیادی برخوردار است و سه نرم افزار مورد نیاز شما را در یک نرم افزار جا داده است
سه نرم‌افزار در یک نرم‌افزار :
۱٫ ویدئو پلیر : پشتیبانی از فرمت‌های مختلف نظیر avi و m4v و mov و mpg و wmv و... و همچنین زیرنویس
۲٫ موزیک پلیر : قابلیت پخش فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف نظیر FLAC و mp3 و pcm و wma و ogg و acc+ و ac و...
۳٫ گالری تصاویر : قابلیت نمایش تصاویر مختلف
که شما عزیزان میتوانید این نرم افزار را بروی گوشی آیفون خود نصب نمایید

نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic برای آیفون
مهدی سیف بازدید : 69 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
مجموعه زيبا از عکس پشت زمینه موبایل برای گوشی های آيفون با ابعاد 320x480 و با تعداد 30  عکس زیبا و جالب در موضوعات مختلف مخصوص اين گوشي ها آماده كرده ايم.كه اين عكس هاي با كيفيت بالا و در فرمت jpg ميباشند.نام این پک جدید iPhone Wallpaper و از حجم مناسبی نیز برخوردار است.که پیشنهاد می کنم این سری از عکس های موبایل را دانلود کنید.

عکس پشت زمینه موبایل برای گوشی های آيفون با ابعاد 320x480
مهدی سیف بازدید : 17 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
امروز سايت يك موبايل براي گوشي هاي آيفون نرم افزار كاربردي و جالبي براي دانلود قرار داده است .  نرم افزار جالب و كاربردي Color Splash VERSION 1.6 كه اين برنامه شما ميتوانيد عكس هاي گوشيتان را به شكل هاي زيبا ويرايش كنيد و يا آنها را با هم ادغام كنيد . از قابليت هاي اين نرم افزار جديد ميتوان به تغيير رنگ , تغيير سايز و براش و . . . ميتوان اشاره كرد . و نيز از ويژگي هاي اين نرم افزار كاربردي ميتوان به به اشتراك گذاشن عكس ها در سايت هاي facebook و flicker و twiter و . . . اشاره كرد . اين نرم افزار بسياري از كارهاي فتوشاپ را  انجام ميدهد . اين برنامه بر روي گوشي هاي آیفون , آیپد , آیپاد قابل نصب و اجرا ميباشد .

نرم افزار اديت عكس و رنگ هاي آن با Color Splash VERSION 1.6 براي آيفون
مهدی سیف بازدید : 22 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار آيفون اكسپلوره يكي از برترين نرم افزارهايي است كه با حجم كمي كه دارد به آساني امكان دسترسي شما را به فايل هاي سيستمي گوشي آيفون مي دهد نرم افزاري كه براي كاركرد به هيچ نرم افزار اضافه اي نياز ندارد و كار نرم افزارهايي همچون winscp , iphone box , iphone pc Suit را انجام مي دهد.تنها كافيست اين نرم افزار را دانلود كنيد و بروي سيستم خود نصب كنيد و كابل گوشي را به كامپيوتر متصل كنيد به همين آساني مديريت كاملي برروي گوشي خود داشته باشيد.

hآيفون اكسپلورور iPhone Explorer 0.9.26.1

ویژگی های iPhone Explorer 0.9.26.1 :

-- این برنامه با تمام گوشی های آیفون و آیپاد کار میکند
-- بر روی گوشی جیل و بدون جیل کار میکند ولی برای دیدن فایل های سیستمی گوشی حتما باید جیل شده باشد
* به شما اجازه میدهد تا آیفون رو به صورت flash drive / pen drive استفاده کنید
-- حجم کم دانلود
-- از سیستم drag و drop برای کپی فایل ها پشتیبانی می کند.
مهدی سیف بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
معرفي جیلبریک ( Jailbreak ) و هرآنچه لازم است در مورد جیلبریک بدانيد.اگر شما نيز يكي از گوشي هاي IOS را داريد و تا به حال گوشي خود را قفل شكن نكرده ايد حتما اين مطلب را بخوانيد.


جیلبریک آي فون چيست و چرا بايد قفل آيفون شكسته شود؟
مهدی سیف بازدید : 34 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
به توجه به محبوبيت گوشي هاي آيفون و كارهايي كه ممكن است برخي از كاربران در آن دچار مشكل شوند تصميم بر آن گرفتيم كه : "آموزش نصب تم بصورت كامل برروي گوشي آيفون با 3 روش " و "آموزش نصب نرم افزار با فرمت Dep" , را برروي سايت يك موبايل قرار دهيم باشد كه  شما عزيزان از اين مطلب استفاده كنيد و لذت ببريد.

چگونگي نصب تم و نرم افزار .Dep برروي آيفون + نرم افزارهاي مورد نياز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 15,495