loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 46 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماشین سواری اندروید Redline Rush راش که در خیابان ها انجام می شود و برای تاخت تاز در خیابان ها ساخته شده است که خودرو های داخل این مسابقات با مانور های بسیار عالی در در خیابان مبارزه می کنند و همیشه پلیس در کمین شما است و باید از دست آنها فرار کنید از ویژگی این بازی اندروید کیفیت صدا و تصویر فوق العاده آن است برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید و این گیم را دانلود کنید.

دانلود مسابقات اتموبیل رانی راش Redline Rush نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 57 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کاربردی اندروید aCar Pro Car Management Mileage که برای همه دوستانی که خودرو دارند بسیار مفید است با این نرم افزار به سادگی می توانید داده های به آن وارد کنید و مسافت طی شده شما را نشان دهد و یا زمان تقریبی تمام شدن بنزین گاز و ... و همچنین می توانید از جی پی اس آن استفاده کنید برای دیدن دیگر ویژگی ها به حتما ادامه مطلب بروید

دانلود نرم افزار مسافت پیموده شده ماشین aCar Pro Car Management Mileage نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 36 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت بر روی عکس های گوشی موبایل اندروید Perfect Viewer Donate  که برای همه کاربران بسیار مفید است و به راحتی می توان ادیت و همه جور دادن افکت کات و بر گزیدن به عنوان بگراند و ... را داشته باشید.

ویژگی ها
پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و غیره. شبکه به اشتراک گذاری فایل (CIFS / سامبا)
دسترسی مورد نیاز برای اینترنت برای CIFS / پشتیبانی از سامبا.
پشتیبانی از تصویر فرمت فایل: JPEG، PNG، GIF، BMP
پشتیبانی از فایل های PDF پس از نصب افزونه مشاهده در قالب پی دی اف
فیلترهای صاف: به طور متوسط، دارای دو خط مستقیم، Bicubic، Lanczos3
تنظیم تصویر به عنوان تصویر زمینه
نمایش به صورت اسلاید
تنظیم روشنایی تصویر، کنتراست و گاما
پنج حالت نمایش: اندازه کامل، متناسب با صفحه، متناسب با عرض، متناسب با قد، اندازه ثابت، کشش

دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر اندروید Perfect Viewer Donate
مهدی سیف بازدید : 40 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault v1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های دنیا می باشد و همچنین این بازی از گیم پلیر و گرافیک بالایی برخوردار است که در این بازی شما باید تمام دشمنان را نابود کنید تا امتیاز های زیادی را بدست آورید و بتوانید سلاح های خود را ارتقاء دهید حالا لا نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید اعت ها خود را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault برای گوشی های آیفون
مهدی سیف بازدید : 44 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
بازی پرندگان خشمگین نسخه فصل جادویی Angry Birds Seasons : Magic که برای دو سیستم عامل آندروید و آیفون هم اکنون آماده دانلود می باشد.
دارای 36 مرحله جدید و جعبه های انفجاری جدید برای جذابیت بیشتر که این بازی دیگر نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.پس اگر اهل بازی پرندگان خشمگین هستید هم اکنون نسخه مورد نظر خود را که آیفون و آندروید می باشد را دانلود کنید و لذت ببرید.

پرندگان خشمگین فصل جادویی - Angry Birds Season : Magic اندروید و آیفون
مهدی سیف بازدید : 111 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اتومبیل رانی اندروید سریع و خشمگین 6 Fast Furious 6 که در خیابان های لندن انجام می شود این نسخه از گیم برای سیستم عامل سیمبیان به بازار آمده بود که به تازگی برای اندروید هم ارائه شد که نسبت به ورژن قدیم آن امکانات از جمله سرعت کشش و رانش ماشین ها و گرافیک آن تقویت شده است و نیز می توانید مسابقات خیابانی هم داشته باشید.

دانلود سریع و خشمگین  Fast & Furious 6 بازی ماشین اندروید
مهدی سیف بازدید : 27 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی خوش ساخت مایوموری MAYUMORI - ویژه اندروید : بازی از یک گرافیک عالی واقعی برخوردار است و داستای زیبا دارد مایو یک قهرمان است که سفری را برای پس گرفتن شاهزاده از دست راهزن ها شروع میکند و در طول این سفر با ماجرا ها و چاش های زیادی رو به رو میشود که باید پشت سر بگذارد.

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y6/ma(1).jpg
مهدی سیف بازدید : 49 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود سرگرمی تازه از لینکدونی لاروها Larva Link اندروید - تجمعی از لارو ها در گوشه ای از خانه وجود دارد که برای شکار غذا ها و پیشی گرفتن در این کار با هم رقابت میکنند و داستانی سرگرم کننده را برای شما شکل میدهند بازی که دارای معماها و پازل های زیبایی است که شما را تا مدت ها سرگرم خود میکند.

دانلود سرگرمی تازه از لینکدونی لاروها Larva Link اندروید
مهدی سیف بازدید : 22 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید : شما میتوانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود میپسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای میشوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید

نرم آفزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید
مهدی سیف بازدید : 35 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پر طرفدار و زیبای Flight Simulator Boeing Hawaii شبیح ساز پرواز بوینگ که برای هاوای است و شما باید بر فراز این شهر به پرواز در بیاید و از کلید های کنترلی به نحوه احسنت استفاده کنید و پرواز را تجربه کنید و ماموریت های خود را انجام دهید و از امکانات ویژه از جمله  گرافک بسیار بالا و صدای سه بعدی شبح سازو کنترول های سرما و گرما و ...بهره ببرید توصیه می شود این بازی اندرویدی را دانلود کنید .
 
http://dl.yekmobile.com/2013/2/x3/flight-simulator-boeing-hawaii-2.jpg

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 597
  • بازدید کلی : 15,447