loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 24 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic v1.0 که از ویژگی های زیادی برخوردار است و سه نرم افزار مورد نیاز شما را در یک نرم افزار جا داده است
سه نرم‌افزار در یک نرم‌افزار :
۱٫ ویدئو پلیر : پشتیبانی از فرمت‌های مختلف نظیر avi و m4v و mov و mpg و wmv و... و همچنین زیرنویس
۲٫ موزیک پلیر : قابلیت پخش فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف نظیر FLAC و mp3 و pcm و wma و ogg و acc+ و ac و...
۳٫ گالری تصاویر : قابلیت نمایش تصاویر مختلف
که شما عزیزان میتوانید این نرم افزار را بروی گوشی آیفون خود نصب نمایید

نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic برای آیفون
مهدی سیف بازدید : 23 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازی ورزشی اندروید 3D Ski Racing Lite را برای شما امروز تدارک دیده ایم در این گیم شما باید با دقت بالا از بین موانع و دروازه ها عبور کنید و از هیجان این گیم اندروید بهره مند شوید و تا می توانید بهترین رکورد را ثبت کنید از ویژگی های این 3D Ski Racing Lite گرافیک بالا و سه بعدی بودن محیط بازی وبهبود عکس العمل شما در گیم را اشاره کرد.

دانلود بازی اسکی اندروید 3D Ski Racing Lite
مهدی سیف بازدید : 35 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبای اندروید ماشین سواری برای بقا و زنده ماندن Survival Race HD یکی از سری بازی های ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید نهایت تلاش خود را انجام داده تا زنده بمانید . این کار فقط با رانندگی در جاده های خطرناک و جادویی میسر می شود. مردم, گیاهان و درختان را نابود کرده و اکنون این گیاهان اکنون رشد کرده و قصد دارند تا از شما انتقام بگیرند. در این بازی گیاهان قصد دارند تا شما را نابود سازند. شما باید مهارت خود را در رانندگی نشان دهید و تا می توانید فرار کنید. دقت داشته باشید که این بازی بسیار شبیه به رالی می باشد.

به همراه 7 عکس اختصاصی از محیط بازی در ادامه مطلب

بازی اچ دی اندروید ماشین سواری برای زنده ماندن Survival Race HD
مهدی سیف بازدید : 24 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
در بازی اکشن تپه های افتخار اندروید Hills of Glory 3D شما باید دشمنان خود را از بین برده تا خودتان زنده بمانید. اکنون زمان آن رسیده است که از قاره اروپا در مقابل بیگانگان محافظت کنید. این بازی از گیم پلی فوق العاده بالایی برخودار می باشد که در آن جنگ واقعی را احساس خواهید کرد.دقت داشته باشید که این تپه ها بسیار مرتفع بوده و محافظ خوبی در برابر دشمنان است.

بازی اندروید اکشن تپه های افتخار Hills of Glory 3D

 

مهدی سیف بازدید : 70 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
مجموعه زيبا از عکس پشت زمینه موبایل برای گوشی های آيفون با ابعاد 320x480 و با تعداد 30  عکس زیبا و جالب در موضوعات مختلف مخصوص اين گوشي ها آماده كرده ايم.كه اين عكس هاي با كيفيت بالا و در فرمت jpg ميباشند.نام این پک جدید iPhone Wallpaper و از حجم مناسبی نیز برخوردار است.که پیشنهاد می کنم این سری از عکس های موبایل را دانلود کنید.

عکس پشت زمینه موبایل برای گوشی های آيفون با ابعاد 320x480
مهدی سیف بازدید : 17 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
امروز سايت يك موبايل براي گوشي هاي آيفون نرم افزار كاربردي و جالبي براي دانلود قرار داده است .  نرم افزار جالب و كاربردي Color Splash VERSION 1.6 كه اين برنامه شما ميتوانيد عكس هاي گوشيتان را به شكل هاي زيبا ويرايش كنيد و يا آنها را با هم ادغام كنيد . از قابليت هاي اين نرم افزار جديد ميتوان به تغيير رنگ , تغيير سايز و براش و . . . ميتوان اشاره كرد . و نيز از ويژگي هاي اين نرم افزار كاربردي ميتوان به به اشتراك گذاشن عكس ها در سايت هاي facebook و flicker و twiter و . . . اشاره كرد . اين نرم افزار بسياري از كارهاي فتوشاپ را  انجام ميدهد . اين برنامه بر روي گوشي هاي آیفون , آیپد , آیپاد قابل نصب و اجرا ميباشد .

نرم افزار اديت عكس و رنگ هاي آن با Color Splash VERSION 1.6 براي آيفون
مهدی سیف بازدید : 23 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار آيفون اكسپلوره يكي از برترين نرم افزارهايي است كه با حجم كمي كه دارد به آساني امكان دسترسي شما را به فايل هاي سيستمي گوشي آيفون مي دهد نرم افزاري كه براي كاركرد به هيچ نرم افزار اضافه اي نياز ندارد و كار نرم افزارهايي همچون winscp , iphone box , iphone pc Suit را انجام مي دهد.تنها كافيست اين نرم افزار را دانلود كنيد و بروي سيستم خود نصب كنيد و كابل گوشي را به كامپيوتر متصل كنيد به همين آساني مديريت كاملي برروي گوشي خود داشته باشيد.

hآيفون اكسپلورور iPhone Explorer 0.9.26.1

ویژگی های iPhone Explorer 0.9.26.1 :

-- این برنامه با تمام گوشی های آیفون و آیپاد کار میکند
-- بر روی گوشی جیل و بدون جیل کار میکند ولی برای دیدن فایل های سیستمی گوشی حتما باید جیل شده باشد
* به شما اجازه میدهد تا آیفون رو به صورت flash drive / pen drive استفاده کنید
-- حجم کم دانلود
-- از سیستم drag و drop برای کپی فایل ها پشتیبانی می کند.
مهدی سیف بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
معرفي جیلبریک ( Jailbreak ) و هرآنچه لازم است در مورد جیلبریک بدانيد.اگر شما نيز يكي از گوشي هاي IOS را داريد و تا به حال گوشي خود را قفل شكن نكرده ايد حتما اين مطلب را بخوانيد.


جیلبریک آي فون چيست و چرا بايد قفل آيفون شكسته شود؟
مهدی سیف بازدید : 36 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
به توجه به محبوبيت گوشي هاي آيفون و كارهايي كه ممكن است برخي از كاربران در آن دچار مشكل شوند تصميم بر آن گرفتيم كه : "آموزش نصب تم بصورت كامل برروي گوشي آيفون با 3 روش " و "آموزش نصب نرم افزار با فرمت Dep" , را برروي سايت يك موبايل قرار دهيم باشد كه  شما عزيزان از اين مطلب استفاده كنيد و لذت ببريد.

چگونگي نصب تم و نرم افزار .Dep برروي آيفون + نرم افزارهاي مورد نياز
مهدی سیف بازدید : 26 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
اگر اهل بازيهاي ماشيني و سرعتي هستيد بدون شك نام بازي Need For Speed را شنيده ايد.و خوب مي دانيد كه يكي از محبوبترين بازي هاي رايانه اي مي باشد,و بعد از منشر كردن نسخه هاي متعدد امروز نسخه Need For Speed Undercover كه برروي گوشي آيفون و آيپاد و آيپد ها قابل نصب است از سايت يك موبايل آماده دانلود شده است.
شما به چه چيزي در رانندگي نياز داريد در جهان يكتازي كنيد مسير را خوب ببينيد و با توربو به ديوانگي مسبابقه دهيد تنها كافيست صفحه نمايش گوشي خود را لمس كنيد تعقيب و گريزي مرگبار در بازي نهايت سرعت در نهايت سرعت براي آيفون كه با لينكي مستقيم هم اكنون از سايت يك موبايل قابل دانلود است.لينك دانلود + تصاويري از محيط بازي را در ادامه مطلب ببينيد.

نهايت سرعت با Need For Speed Undercover 1.1 iPhone/iPad/iPod

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 15,680