loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 143 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)
بازی موتور سواری تاپ Top Bike - اندروید : تجربه ای هیجان انگیز و پر نشاط از یک بازی موتور سواری با پیست هایی عجیب را بدست بیاورید و از شروع در پیست با پیچ و تاپ هایی وحشت آور تا پایان بازی دست و پنجه نرم کنید و با کسب امتیاز رکورد های خود را جهانی کنید.

بازی موتور سواری تاپ Top Bike - اندروید
مهدی سیف بازدید : 143 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
سری جدید بازی نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles - آندروید : یک بازی دیونه کننده و پرطرفدار که به تازگی سری جدید خود را با هیجان و تفریحات بیشتر بر روی اندروید عرضه کرده و چنذ آپشن جدید به محتوا اضافه شده است و به شما آزادی عمل بیشتری در میدهد و شما در محیط هایی جدید به شکار میوه ها با شمشیر نینجایی خود میروید.

سری جدید بازی نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles - آندروید
مهدی سیف بازدید : 135 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
گیم فکری راننده لیفتراک Extreme Forklifting - دانلود آندروید : شما باید در یک انبار کوچک جا به جایی های غول آسایی را انجام دهید و برای انحام این کار در یک محیط بسته با فضای محدود باید از قدرت ذهنی و فری خود برای جای دادن جعبه ها در مکان های مناسب بره ببرید.

گیم فکری راننده لیفتراک Extreme Forklifting - دانلود آندروید
مهدی سیف بازدید : 167 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سرگرم کننده و جذاب اندروید Where's My Perry پری من کجاست که جزو گیم های سرگرم کننده دسته بندی می شود در این گیم پری یک موجود نیمه آبزی که مامور مخفی است در حین عملیات درون یک لیوان گیر کرده است و باید با او کمک کنید تا به چالش کشیدم آب و یخ کردن و بخارکردن آن از این فضا رهای پیدا کند تا بتواند سه کوتله رو پیدا کند.

دانلود بازی کجاست پری من Where's My Perry نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 69 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندرویدی و اکشن Nun Attack: Run & Gun که داستان چند راهبه برای رساندن نان به مقصد باید با تمام وجود بدوند تا از همه هیولا ها و موانع سر راهشان عبور کنند در بین را از گوشه ای جهنم عبور می کنند و باید از اسلحه در اختیارشان استفاده کنند شما باید رد این بازی اندرویدی به مادران مسیحی کمک کنید.

دانلود گیم اندروید Nun Attack حمله نان نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 89 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مدافع قلعه  Castle Defender در دو نسخه اندروید و نسخه پلتفرم جاوا در دسترس شماست. در بازی به عنوان یک جادوگر به پادشاه شهر خدمت می نمایید. در این میان به قلمرو پادشاهی حمله می شود و شما باید به پادشاه شهر کمک کنید تا بر دشمنان پیروز شود. در نظر داشته باشید نسخه جاوای بازی در رزولوشن های ( 176x220 ,128x160 ,240x320 ,320x240 ,360x640 ) عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید بازی  Castle Defender را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمایید.
دانلود بازی مدافع قلعه  Castle Defender نسخه اندروید و نسخه پلتفرم جاوا
مهدی سیف بازدید : 75 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کرونومتر Stop watch v.1.03 که ورژن جدید این نرم افزار می باشد وهمچنین از شمارش معکوس هم برخوردار می باشد و قابل نصب بروی گوشی های سیمبیان 3 , سیمبیان Anna , سیمبیان Belle می باشد

نرم افزار کرونومتر Stop watch مخصوص سیمبیان 3 , Anna , Belle

 

مهدی سیف بازدید : 56 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندرویدی زیبای گنج دزدان دریای The Pirate Treasure که داستان با این شکل است 4 دزد دریای در راه برای پیدا کردن گنج در موقعه خواب به یک جزیره برخورد می کنند که باعث بسته شدن قفسه که نقشه گنج در داخل آن می شود که و رهبر دزدان دریای تصمیم به پا گذاشتن به جزیره می کند که داستان بازی اندروید شروع می شود.

 دانلودThe Pirate Treasure گنج دزدان دریای  بازی اندروید
مهدی سیف بازدید : 64 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دزدان دریای Moorhuhn Pirates که از جمله گیم های سیستم عامل اندروید به شمار می رود این بازی با گرافیک عالی و محیط بسیار عالی جزو گیم های عاملی اندروید 1.6 به بالا می باشد در این بازی دزدان دریای به جزیره آمده اند و می خواهند گنج های خود را بردارند که موجب حمله قرار می گیرند که اسلحه های در اختیار آنها تفنگ های ساچمه پران و توپ های نیمه سنگین است و باید مواطب مرغان دریای هم باشند و آنها را تفنگ از بین ببرند.

دانلود بازی دزدان دریایی Moorhuhn Pirates نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 46 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماشین سواری اندروید Redline Rush راش که در خیابان ها انجام می شود و برای تاخت تاز در خیابان ها ساخته شده است که خودرو های داخل این مسابقات با مانور های بسیار عالی در در خیابان مبارزه می کنند و همیشه پلیس در کمین شما است و باید از دست آنها فرار کنید از ویژگی این بازی اندروید کیفیت صدا و تصویر فوق العاده آن است برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید و این گیم را دانلود کنید.

دانلود مسابقات اتموبیل رانی راش Redline Rush نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 57 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کاربردی اندروید aCar Pro Car Management Mileage که برای همه دوستانی که خودرو دارند بسیار مفید است با این نرم افزار به سادگی می توانید داده های به آن وارد کنید و مسافت طی شده شما را نشان دهد و یا زمان تقریبی تمام شدن بنزین گاز و ... و همچنین می توانید از جی پی اس آن استفاده کنید برای دیدن دیگر ویژگی ها به حتما ادامه مطلب بروید

دانلود نرم افزار مسافت پیموده شده ماشین aCar Pro Car Management Mileage نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 36 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت بر روی عکس های گوشی موبایل اندروید Perfect Viewer Donate  که برای همه کاربران بسیار مفید است و به راحتی می توان ادیت و همه جور دادن افکت کات و بر گزیدن به عنوان بگراند و ... را داشته باشید.

ویژگی ها
پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و غیره. شبکه به اشتراک گذاری فایل (CIFS / سامبا)
دسترسی مورد نیاز برای اینترنت برای CIFS / پشتیبانی از سامبا.
پشتیبانی از تصویر فرمت فایل: JPEG، PNG، GIF، BMP
پشتیبانی از فایل های PDF پس از نصب افزونه مشاهده در قالب پی دی اف
فیلترهای صاف: به طور متوسط، دارای دو خط مستقیم، Bicubic، Lanczos3
تنظیم تصویر به عنوان تصویر زمینه
نمایش به صورت اسلاید
تنظیم روشنایی تصویر، کنتراست و گاما
پنج حالت نمایش: اندازه کامل، متناسب با صفحه، متناسب با عرض، متناسب با قد، اندازه ثابت، کشش

دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر اندروید Perfect Viewer Donate
مهدی سیف بازدید : 41 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault v1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های دنیا می باشد و همچنین این بازی از گیم پلیر و گرافیک بالایی برخوردار است که در این بازی شما باید تمام دشمنان را نابود کنید تا امتیاز های زیادی را بدست آورید و بتوانید سلاح های خود را ارتقاء دهید حالا لا نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید اعت ها خود را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault برای گوشی های آیفون
مهدی سیف بازدید : 44 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
بازی پرندگان خشمگین نسخه فصل جادویی Angry Birds Seasons : Magic که برای دو سیستم عامل آندروید و آیفون هم اکنون آماده دانلود می باشد.
دارای 36 مرحله جدید و جعبه های انفجاری جدید برای جذابیت بیشتر که این بازی دیگر نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.پس اگر اهل بازی پرندگان خشمگین هستید هم اکنون نسخه مورد نظر خود را که آیفون و آندروید می باشد را دانلود کنید و لذت ببرید.

پرندگان خشمگین فصل جادویی - Angry Birds Season : Magic اندروید و آیفون
مهدی سیف بازدید : 111 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اتومبیل رانی اندروید سریع و خشمگین 6 Fast Furious 6 که در خیابان های لندن انجام می شود این نسخه از گیم برای سیستم عامل سیمبیان به بازار آمده بود که به تازگی برای اندروید هم ارائه شد که نسبت به ورژن قدیم آن امکانات از جمله سرعت کشش و رانش ماشین ها و گرافیک آن تقویت شده است و نیز می توانید مسابقات خیابانی هم داشته باشید.

دانلود سریع و خشمگین  Fast & Furious 6 بازی ماشین اندروید
مهدی سیف بازدید : 27 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی خوش ساخت مایوموری MAYUMORI - ویژه اندروید : بازی از یک گرافیک عالی واقعی برخوردار است و داستای زیبا دارد مایو یک قهرمان است که سفری را برای پس گرفتن شاهزاده از دست راهزن ها شروع میکند و در طول این سفر با ماجرا ها و چاش های زیادی رو به رو میشود که باید پشت سر بگذارد.

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y6/ma(1).jpg
مهدی سیف بازدید : 49 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود سرگرمی تازه از لینکدونی لاروها Larva Link اندروید - تجمعی از لارو ها در گوشه ای از خانه وجود دارد که برای شکار غذا ها و پیشی گرفتن در این کار با هم رقابت میکنند و داستانی سرگرم کننده را برای شما شکل میدهند بازی که دارای معماها و پازل های زیبایی است که شما را تا مدت ها سرگرم خود میکند.

دانلود سرگرمی تازه از لینکدونی لاروها Larva Link اندروید
مهدی سیف بازدید : 22 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید : شما میتوانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود میپسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای میشوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید

نرم آفزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید
مهدی سیف بازدید : 35 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پر طرفدار و زیبای Flight Simulator Boeing Hawaii شبیح ساز پرواز بوینگ که برای هاوای است و شما باید بر فراز این شهر به پرواز در بیاید و از کلید های کنترلی به نحوه احسنت استفاده کنید و پرواز را تجربه کنید و ماموریت های خود را انجام دهید و از امکانات ویژه از جمله  گرافک بسیار بالا و صدای سه بعدی شبح سازو کنترول های سرما و گرما و ...بهره ببرید توصیه می شود این بازی اندرویدی را دانلود کنید .
 
http://dl.yekmobile.com/2013/2/x3/flight-simulator-boeing-hawaii-2.jpg
مهدی سیف بازدید : 41 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Garfield Coins گربه دوست داشتنی گارفیلد که در این گیم اندروید شما باید به او کمک کنید تا می تواند سکه ها جمع آوری کند و تا بتواند یکی از پول دار ترین گربه های روی زمین باشد تا در بین دوستان خود سربلند باشد از ویژگی های این بازی به گرافیم و گیم پلی عالی آن اشاره کرد.

دانلود بازی Garfield Coins سکه گارفیلد نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 58 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی هیجانی و زیبای مرغ زمان Run Time Chicken که برای سیستم عامل اندروید به بازرا آمده است و امروز ما برای شما به صورت رایگان در این پست قرار دادهایم در این گیم مرغ باید از دست گودزیلا های ما قبل تاریخ فرار کند و سکه های یره را خود را بخورد تا به سلامت به خانه خود برسد.

دانلود بازی اندرویدی مرغ زمان Run Time Chicken
مهدی سیف بازدید : 44 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دبستان سرگرمی Preschool Fun - دانلود آندروید : به یک بوم سرد و خالی از هنر جانی دو باره دهید و هنر خود را بر صفحه ی سفیدی به تصویر بکشید گیم بی نهایت زیبا و لذت بخش است که هنر تجسی را برای شما به واقعیت نزدیک میکند و اجازه بروز استعداد شما را میدهد.

دبستان سرگرمی Preschool Fun - دانلود آندروید
مهدی سیف بازدید : 28 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
بازی استراتژیکی تصرف سرزمین LandGrabbers: Strategy Game دانلود اندروید - در ثانیه تصمیم بگیرید و نیرو های خود را هدایت و راهنمایی بکنید و فرماندهی کل قوا را به دست بگیرید برای آدم کوتوله ها کشور کشایی کنید بازی یک سبک ناب استراتژیکی را به شما ارائه میدهد.

بازی استراتژیکی تصرف سرزمین LandGrabbers: Strategy Game دانلود اندروید
مهدی سیف بازدید : 6 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
گیم بسیار سرگرم کننده پیشخدمت Bellboy - آندروید : پیشخدمت جوان کار خود را با هنر آغاز میکند و دنیای کلاسیکی را برای شما به نمایش میگذارد. بازی داستانی را برای شما روایت میکند از یک جوان که هدف او رفتن به هاوایی ات و برای رسیدن به آن سعی میکند با کار در یک رستوران به هدفش برسد.
ویژگی های بازی :
• گیم پلی سریع
• هر سطح منحصر به فرد با راه حل های متعدد است
• 30 سطح در کل
• مکانیک تازه برای بازی
• گرافیک خیره کننده و تلطیف
• انیمیشن های سرگرم کننده و هیجان

گیم بسیار سرگرم کننده پیشخدمت Bellboy - آندروید
مهدی سیف بازدید : 27 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
بازی جذاب و اعتیاد آور The Tribloos 2 که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و کاملا سبک منطقی و هیجان انگیز خود را حفظ کرده است در این بازی شما باید به طلا برسید و به جزایر دور دست سفر کنید و با همه چالش های سره راهتان بجنگید و موفق شوید امیدوارم از این بازی اندروید خوشتان بییاید.
 
دانلود بازی سرگرم کننده The Tribloos 2 نسخه اندروید
مهدی سیف بازدید : 29 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فنری بیل هیولا در هم شکستهBouncy Bill Monster Smasher که جزو بازی های سرگرم کننده اندروید به شمار می رود و داری محیط بازی زیبا و با رنگ بندی های جذاب و مراحل مختلفی می باشد و برای بالا رفتن و طی کردن مراحل باید پرش های بسیار خوبی داشته باشید و این لاک پشت تنبل را به خانه خود برسانید و صاحب سکه بشوید امیدوارم لذت ببرید
.
  دانلود Bouncy Bill Monster Smasher هیولا در هم شکسته بازی اندروید
مهدی سیف بازدید : 46 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
اگر به دنبال یک لایو والپیپر رنگارنگ هستید ما لایو والپیپر Wave  را به شما معرفی میکنیم. این لایو والپیپر محترک است و بسیار زیبا میباشد. شما میتوانید آن را در صفحه نمایش خود قرار دهید

لایو والپیپر زیبای Wave برای اندروید

ویژگی های کلیدی; Wave :

بسیار زیبا
رنگارنگ
کیفیت تصویر عالی
سفارشی سازی پس زمینه ها
8 موج مختلف
مهدی سیف بازدید : 34 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر استاکر گربه مخصوص گوشی های اندروید که در این لایو والپیپر یک گربه سیاه رنگ کوچولو به نام stalker از کنار و گوشه گوشی شما بالا و پایین می رود و چشمانش باز بسته می شود و برق می زند.
هم اکنون لایو والپیپر اندروید Stalker Cat Live Wallpaper را از سایت یک موبایل دانلود کنید یک تصویر زنده شیک و سبک و زیبا با دو لینک مستقیم مانند همیشه.
لایووالپیپر گربه استاکر Stalker Cat Live Wallpaper
مهدی سیف بازدید : 18 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
انلود لایو والپیپر هواپیما Aircraft Pro Live Wallpapers v1.0 که بسیار شیک و جذاب می باشد.این لایو والپیپر در گوشی های اندرویدی بسیار زیبا می باشد که دارای ترکیب رنگبندی متفاوت و گرافیک اچ دی می باشد.
هواپیما بر فراز شهرهای توکیو, شانگهای,پاریس,ونکور و سیدنی پرواز میکنید که غروب و طلوع آفتاب های زیبایی را به نمایش میگذارد.
دارای تنظیمات کم و زیاد کردن سرعت حرکت لایووالپیپر و سه نوع هواپیما و گرافیک فوق العاده اچ دی و دو تم کاملا متفاوت از ویژگی های این Live Wallpaper آندروید بوده که برروی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است.

لایو والپیپر هواپیما در آسمان Aircraft Pro Live Wallpapers
مهدی سیف بازدید : 28 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود لایووالپیپر بچه گربه ملوس Tummy The Kitten v.1.0.0 این لاووالپیپر از زیباترین لایووالپیپرها می باشد که شما می توانید این لایووالپیپر را بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید و حتی می توانید با این بچه گربه بازی کنید
لاوالپیپر بچه گربه ملوس Tummy The Kitten اندروید
مهدی سیف بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر آبمیوه با تکه های میوه که دارای ترکیب رنگبندی فوق العاده متنوع و یک والپیپر زنده خاص محسوب می شود. لایو والپیپر Juice PRO live wallpaper v3.0 اندروید با حجم کمی هم اکنون آماده دانلود می باشد.
برخی از میوه های موجود در این والپیپر زنده با قابلیت تنظیم تکه های میوه و یخ و...
( و......گریپ فروت، پرتقال، لیمو، گیلاس، کیوی، توت فرنگی، آناناس، هندوانه، خربزه درختی، شاه توت، انواع توت ها).
لایووالپیپر اندروید با طعم آبمیوه  Juice PRO live wallpaper
مهدی سیف بازدید : 43 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل
مهدی سیف بازدید : 42 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Fruit Ninja بازی بسیار هیجان انگیز بادا با عنوان نینجا میوه که دارای 140 مرحله بسیار جذاب است و شما باید با انگشتان خود میوه ها را که به بالا پرتاب می شوند را تکه تکه کنید.این بازی جزو بهترین بازی های موبایل می باشد که می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود بازی بادا نینجا میوه Fruit Ninja Bada
مهدی سیف بازدید : 35 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبایی که برای شما بازدید کننده گرامی تدارک دیده ایم از سری های جدید و کلاسیک شلیک گوی ها است که شما در این سری از بازی های Sparkle دست به نجات جنگل وحشی در برابر نیروهای تاریکی میزنید و تمام حمله های تاریکی را خنثی میکنید.

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده Sparkle ویژه سیستم عامل بادا
مهدی سیف بازدید : 63 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
در این قسمت بازیی را به شما معرفی میکنیم که یکی از زیباترین و سرگرم کنند ترین بازی های سیستم عامل ای او اس به حساب می آید و طرفداران زیادی را نیز دارا میباشد و بعد از مدت ها انتظار انحصار این بازی شکسته شده برای و سیستم عامل بادا نیزعرضه شده است بازی Naught که برای شما تدارک دیده ایم دارای ویژگی های زیاد و گیم پلی عالی است که سبک خاص و جلوه ای وهم برانگیز را ارئه میدهد.

دانلود بازی سرگرم کننده Naught ویژه سیستم عامل بادا
مهدی سیف بازدید : 192 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا وسرگرم کننده شمشیر خیانت Blade of Betrayal ویژه سیستم عامل بادا - بازی شمشیر خیانت یک بازی زیبا وشمشیری میباشد که دارای گیم پلی ساده و روان ودر این حال دارای سبکی زیبا و سرگرم کننده میباشد و داستانی گانگستری و انتقام جویانه دارد.

دانلود بازی شمشیری ومبارزه ای Blade of Betrayal ویژه سیستم عامل بادا
مهدی سیف بازدید : 26 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سه بعدی توپچی سنگین Heavy Gunner 3D برای گوشی های سیستم عامل بادا در دسترس شماست. اصل بازی زمان آینده را به نمایش در می آورد. زمانی که سیاره زمین مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است.شما با کنترل برجک مسلح با تمام قوا ازتهاجم بیگانگان جلوگیری می کنید.بازی در دو حالت: بقا و شرکت در نبرد اجرا می شود. از ویژگی های Heavy Gunner 3D می توان به: گرافیک عالی 3D و استفاده از 120 سلاح ارتقاء یافته اشاره نمود.


 

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/d13/Heavy%20Gunner%203D%209_www.yekmobile.com.jpg

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 618
  • بازدید کلی : 15,468