loading...
اگـ ـ ـو|AGO
مهدی سیف بازدید : 40 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault v1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های دنیا می باشد و همچنین این بازی از گیم پلیر و گرافیک بالایی برخوردار است که در این بازی شما باید تمام دشمنان را نابود کنید تا امتیاز های زیادی را بدست آورید و بتوانید سلاح های خود را ارتقاء دهید حالا لا نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید اعت ها خود را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault برای گوشی های آیفون
مهدی سیف بازدید : 44 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
بازی پرندگان خشمگین نسخه فصل جادویی Angry Birds Seasons : Magic که برای دو سیستم عامل آندروید و آیفون هم اکنون آماده دانلود می باشد.
دارای 36 مرحله جدید و جعبه های انفجاری جدید برای جذابیت بیشتر که این بازی دیگر نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.پس اگر اهل بازی پرندگان خشمگین هستید هم اکنون نسخه مورد نظر خود را که آیفون و آندروید می باشد را دانلود کنید و لذت ببرید.

پرندگان خشمگین فصل جادویی - Angry Birds Season : Magic اندروید و آیفون
مهدی سیف بازدید : 43 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل
مهدی سیف بازدید : 22 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
يك نفس عميق بكشيد... شما هم اكنون به هيجان انگيز ترين رانندگي زندگي خود در بزرگراه بي رحمي كه بايد در آن با هوشياري كامل راندگي كنيد و كوچكترين اشباهي مساوي است با مرگ در حال بازي كردن هستيد.تصور كنيد كه شما بي باك ترين ماشين پيشرفته چهار چرخ جهان را داريد و كاملا مخفي هستيد.حالات مختلف بازي Street Racer V1.3 مانند مجوز نامرئي و مجوز كشتن و ترافيك و.... از ويژگي هاي اين بازي هيجان انگيز محسوب مي گردد.بازي برروي گوشي هاي آيفون و آيپاد و آيپد تاچ قابل اجرا ميباشد جزييات بيشتر و لينك دانلود در ادامه مطلب قابل مشاهده مي باشد.

بازي رانندگي در خيابان آيفون
مهدی سیف بازدید : 36 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
يكي از اعتيادآور ترين و زيباترين بازي هاي  آيفون همين بازي مي باشد كه با نام worms ارائه شده است.اين بازي كه داراي مراحل بسيار متنوعي است شما را به جنگ تن به تن و جنگ هاي پيشرفته دعوت ميكند.شما در اين بازي نقش يك مسلح را داريد با سلاح هاي بسيار پيشرفته و مدرن كه بايد كرم هاي ديگر را هدف قرار دهيد و آنها را نابود سازيد.بازي جنگ كرم ها يكي از زيباترين بازي ها آيفون و پرفروش ترين بازي نيز شناخته مي شود كه ميليون ها نفر در سرتاسر دنيا از اين بازي لذت مي برند.
بازي جنگ كرم هاي اعتيادآورترين و پرفروش ترين بازي آيفون براي دانلود Worms iphone
مهدی سیف بازدید : 25 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
اگر اهل بازيهاي ماشيني و سرعتي هستيد بدون شك نام بازي Need For Speed را شنيده ايد.و خوب مي دانيد كه يكي از محبوبترين بازي هاي رايانه اي مي باشد,و بعد از منشر كردن نسخه هاي متعدد امروز نسخه Need For Speed Undercover كه برروي گوشي آيفون و آيپاد و آيپد ها قابل نصب است از سايت يك موبايل آماده دانلود شده است.
شما به چه چيزي در رانندگي نياز داريد در جهان يكتازي كنيد مسير را خوب ببينيد و با توربو به ديوانگي مسبابقه دهيد تنها كافيست صفحه نمايش گوشي خود را لمس كنيد تعقيب و گريزي مرگبار در بازي نهايت سرعت در نهايت سرعت براي آيفون كه با لينكي مستقيم هم اكنون از سايت يك موبايل قابل دانلود است.لينك دانلود + تصاويري از محيط بازي را در ادامه مطلب ببينيد.

نهايت سرعت با Need For Speed Undercover 1.1 iPhone/iPad/iPod

 

مهدی سیف بازدید : 27 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پرندگان خشمگين براي گوشي هاي : آيفون و آيپاد و آيپد و آندرويد و سيمبيان 3 و سيمبيان سري 60 ورژن 5  و ويندوز فون 7 و نسخه كامپيوتر

با توجه به طرفداران بيشمار بازي پرندگان خشمگين در دنياي رايانه و تلفن هاي همراه سايت يك موبايل برآن شده است تا تمام نسخه هاي Angry Bird را برروي سايت براي دانلود قرار دهد.امروز نيز نسخه هاي جديد اين بازي را كه ورژن هايي همچون : 1.1, 1.6.3, 1.5.3, 2.0, 1.4.2.0 مي باشند را براي گوشي هاي آيفون و سيمبيان و آندرويد و ويندوز موبايل 7 در سايت قرار داده ايم.
تمام نسخه هاي قبلي بازي پرندگان خشمگين روي سايت قرار گرفته است.اين بازي اعتيادآور شما را با 270 مرحله بسيار سرگرم ككنده مدتها مشغول ميكند و اجازه ثبت ركورد ميدهد تا اين ركوردها را با دوستان خود از طريق اينترنت و وايرلس به اشتراك بگذاريد.بازي كه در آن بايد به دزد تخم ها را نابود سازي البته در اين نسخه خوك ها كه دزد تخم هاي پرندگان هستند به عمق قنات ها و لانه خرگوشي ها رفته اند اين خوك ها حريص را به سزاي عمالشان برسانيد.

محبوب ترين بازي روز آنگري بيرد يا همان پرندگان خشمگين براي تمام موبايل ها Angry Birds All OS

این فصل، پرندگان عصبانی با یک شیوه باز می گردند:
- صدها خوک تنبل چاق و چله و پرندگان پودر شونده!
- اضافه شدن 15 مرحله جدید دلهره آور از خوک و فعالیت های ویران کننده
- یک داستان ترسناک از تخم مرغ طلائی ... از وحشت
مهدی سیف بازدید : 37 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
بازي جديد و زيباي  Crazy Car v1.4 كه از سري بازي هاي ماجراي ميباشد . از ويژگي هاي اين بازي زيبا ميتوان به مراحل زياد بازي , بازي ساده در عين حال زيبا و جذاب , داراي اتومبيل هاي پليس و آمبولانس و . . , و از كيفيت خوبي برخوردار است . اين بازي كنترل ترافيك ميباشد . كه شما در اين بازي بايد ترافيك خيابان و بزرگراه ها را كنترل كنيد . اين بازي براي گوشي هاي آيفون ساخته و منتشر شده است و كه هم اكنون شما ميتوانيد اين بازي جذاب را از ادامه مطلب دانلود كنيد .

 بازي جديد و زيباي ماشين ديوانه Crazy Car v1.4 براي گوشي هاي آيفون

 

مهدی سیف بازدید : 26 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
 پرندگان عصباني در همه فصول حاضر هستند تا ار خود دفاع كنند.نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين براي گوشي هاي آندرويد و آي فون كه با عنوان Angry Birds Seasons: Moon Festival 1.6.0 منتشر شده است.در اين نسخه از بازي پرندگان خشمگين به چين مي روند تا در فستيوال 3000ساله چين كه به Moon Cake! معروف است حاضر شوند.
خوك هاي معروف بازي ما در اين ورژن آنگري بيرد فستيوال مون خود را به شكل چيني ها در آورده تا شايد از ديد ما مخفي بمانند اما شما بايد همانند چندين سري قبلي اين بازي آنها را نابود سازيد.

پرندگان عصباني درفستيوال چين Angry Birds Seasons: Moon Festival 1.6.0 - آيفون و آندرويد

 

مهدی سیف بازدید : 26 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جمع آوری آب نبات ها Rolling Coins 1.0 این بازی هیجان انگیز از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد که شما باید برای گرفتن امتیاز بالا تمام سکه ها ار جمع کنید و به آب نبات ها کمک کنید تا به مقصد خود که یک کاسه زیبا می باشد برسند این بازی قابل اجرا بروی گوشی های آیفون می باشد.

بازی جمع آوری آب نبات ها Rolling Coins مخصوص آیفون
مهدی سیف بازدید : 22 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی Call of Mini: Sniper 1.1.4 نسخه آیفون که شما در این بازی در نقش یک تک تیرانداز مافوق حرفه ای باید عمل کنید که تمام زامبی ها را که در حال حرکت و یا رانندگی هستند را با تفنگ دوربین دار خود نابود کنید.
بازی Call of Mini: Sniper دارای مراحل بسیار متنوع و زیبایی است که هرگز از بازی کردن آن حتی برای دفعه های بعدی که تکرار میکنید این بازی را خسته نمی شوید.بازی بسیار پرطرفدار با قابلیت ثبت رکورد که هم اکنون از سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.

بازی آیفون تک تیرانداز مخفی اسنایپر Call of Mini: Sniper 1.1.4

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/222/images/15/10270.jpg
مهدی سیف بازدید : 35 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)
بازی زیبای jailbreaker یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها برای ایفون است شما از زندان فرار کرده اید و برای فرار از دست ماموران پلیس از روی بامهای خانه ها در شرایت سخت بارانی ر خیابان و در شرایتی از دست پلیسها باید فرار کنید و مچنین مراقب باشد در راه از روی موانع که در سر راه وجود دارد بپرید تا از برخورد به انها جلوگیری کنید و مانع گرفتن شما توسط پلیس شوید.

بازی زیبا و جالب Jailbreaker برای ایفون
مهدی سیف بازدید : 32 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
نسخه ۲۰۱۲ بازی زیبای و معروف PES 2012 - Pro Evolution Soccer که در دنیا بازیهای رایانه ای طرفداران زیادی رو به خود جذب کرده است اینبار با قدرتی بیشتر یعنی گرافیکی تر و واقعی تر از همیشه برای گوشی های موبایل اپل منتشر شد نسخه ۲۰۱۲بازی Pro Evolution Soccer معرکه ترین، طبیعی وزیبا ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های پر طرفدار PES است که تا به حال ساخته شده است. گرافیک بی نظیر و زیبا و واقعی این نسخه یکی از ویژگی هایی است که در نگاه اول بازیکن را مجذوب و به خود جذب می کند.



بازی استثنائي و فوق العاده PES 2012 - Pro Evolution Soccer برای ایفون
مهدی سیف بازدید : 70 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Birzzle Pandora برای آیفون که شما باید در آن با انگشت خود روی پرندگان همرنگ یا پرندگانی که بازی برای شما مشخص میکند بکشید تا از بین بروند و امتیاز برای شما ثبت شود و تعداد بیشتر و سریع تری این کار را انجام دهید امتیاز شما بیشتر خواهد شد.
این بازی یکی از زیباترین و جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های آیفون می باشد که دارای گرافیک بسیار بالا وجذابیت فوق العاده می باشد که برروی گوشی های دارای سیستم عامل IOS 4 و بالاتر قابل نصب است.البته برروی تبلت ها و ios 6 نیز به راحتی اجرا می شود.

دانلود بازی جورچین پاندورا بیرزل برای ایفون Birzzle Pandora
مهدی سیف بازدید : 53 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
در پرندگان عصباني ريو ,پرندگان دزديه شده اند و به شهر جادويي ريو دو ژانيرو به اسارت فرستاده شده اند.مجموعه اي از دوستان براي يافتن و آزاد سازي پرندگان ربوده شده و يافتن جواهر دو ماكوئو بسيار نادر و ستارگان و جفتهاي پرندگان بايد تلاش كنيد.اين پرندگان در اين نسخه در انبارهاي قاچاقچيان و در جنگل ها و در سواحل مخفي شده اند بازي كه در هر مرحله ي آن نهايت هيجان را تجربه خواهيد كرد.
بازي Angry Birds Rio كه چندين ورژن آن براي انواع گوشي هاي آمده است حال نيز نسخه كامل شده خود را كه شامل 135 مرحله مي باشد ارائه كرده است.اين بازي بصورت كرك شده است كه براي گوشي هاي آيفون و گوشي هاي آندرويد , گوشي هاي داراي سيستم عامل سيمبيان 3 و گوشي هاي داراي سيستم عامل Meamo بصورت جداگانه + ويدئويي از دمو بازي قرار داده شده است.
اگر تا به حال هيچكدام از نسخه هاي اين بازي را نصب نكرده ايد حتما Angry Birds Rio1.3.0   را نصب كنيد و تجربه بازي جديدي را كسب كنيد.


پرندگان خشمگين
امكانات نسخه جديد Angry Bird Rio :
-- پنج  قسمت فوق العاده با 135 مرحله
-- دستاوردهاي كاملا جديد
-- كشف ميوه هاي و علائم مخفي در بازي به عنوان بونوس
-- قابليت به اشتراك گذاري آنلاين از طريق فيسبوك و تيوتر و...
-- قابليت تماشاي دعواي رئيس در آخر هر اپيزد
مهدی سیف بازدید : 41 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.0 شما در این بازی باید خوک های صورتی را از بین ببرید تا امتیاز های بیشتری را جمع آوری کرده و به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی بسیار زیبا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند این از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است حالا می توانید انگری بیردز را بروی گوشی آیفون, آیپد خود نصب نمایید.
بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars برای آیفون , آیپد  
تصاویری از محیط بازی Angry Birds Star Wars مخصوص آیفون :
Angry Birds Star Wars
Angry Birds Star Wars
مهدی سیف بازدید : 38 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل


http://dl.yekmobile.com/1/2/nhnga%20miveh%201.jpeg
مهدی سیف بازدید : 31 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
 
 
بازی Cut the Rope که در آن یک غورباغه ناز سبز رنگ و یک سوسمار و آب نبات سه جز اصلی این بازی هیجان انگیز و اعتیادآور می باشند.شما باید در این بازی موجود سبز رنگ با بوسیله آب نبات سرگرم کنید تا طناب ها را بوسیله این آب نبات ها از او جدا کنید.بازی قطع طناب یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آوری است که از کیفیت بالای گرافیکی بالا برخوردار بوده و موسیقی و صدای مکمل بسیار ویژه و همخوانی دارد که بازی را بسیار هیجانی تر میکند.این بازی در سایت یک موبایل به همراه تصاویری از محیط بازی برای گوشی های Android و Iphone با لینک مستقیم آماده دانلود می باشد.
بازی محبوب طناب را ببر Cut the Rope برای آندروید و آیفون
مهدی سیف بازدید : 30 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی که در کوتاه ترین زمان حماسه آفرید و طرفداران زیادی را جمع کرده در این فصل بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در هالوين! با گذشت یكسال از ارائه اولین نسخه از پرندگان عصبانی فصول این بار باز به نسخه هالوین با مراحلی هیجانی تر باز می گردیم.
شب تاربك و طوفانی بود... اما پرندگان عصبانی هیچگاه تسلیم نخواهند شد. به كمك پرندگان برای دنبال كردن خوك ها در 30 مرحله جدید در میان تكه های كدو تنبل و اسكلت های خوفناک همچنان ادامه دهید تا همانند گذشته انتقام خود را از آن ها بگیرند.

دانلود Angry Birds Seasons: Ham'o'ween! - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها برای ایفون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گروه بندی مطالب
    تم گولانچر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 598
  • بازدید کلی : 15,448